Několik let připravuji obsah pro své webové projekty, pro klienty i agentury. Již více než šest let pomáhám malým i velkým klientům být úspěšný na internetu. Až nyní jsem se však odhodlal začít psát tento blog, kde budu prezentovat své názory, získané zkušenosti a tipy z digitálního marketingu.
Impulsem pro psaní pro mě byla letní dovolená strávená na horách v jednom malebném penzionu v Krkonoších. Dle vyvěšených cedulí s nabídkou prodeje penzionů a počtu potkaných turistů při túrách jsem si uvědomil, že letní dovolená strávená na horách asi už tak netáhne. To mě logicky vedlo k úvaze, že penziony a hotely musí vést v letních měsících boj o každého zákazníka. A kde by jinde je v dnešní době měli hledat, než právě na internetu? Prohlédl jsem si několik webových stránek a byl jsem překvapen nízkou úrovní prezentace ubytovacích zařízení. Proto jsem se rozhodl, že první články na tomto blogu věnuji právě majitelům ubytovacích serverů s cílem předání rad a tipů, jak zlepšit prezentaci na internetu a jak přitáhnout více klientů.
Napište, co si o tom myslíte